Urodziny obchodzi 2 wzorkowiczki!
30090 wzorkowiczek dodało 19263 zdjęć do galerii!

proszę o pomoc!! :)

Dodano: 2012-05-09 16:47:54, Odsłon: 1927  

Drogie dziewczyny i panowie chciałąm sie zapytac o ta frezareczkę :

http://www.jaapee.pl/index.php?p5882,frezarka-fr-100-rozowa

 

od razu dodaje ze robie pazurki w domu, wiec nie potrzeba mi jakiegos super mega dobrego sprzetu.  Pozatym niezarabiam wiec cena sie bardzo liczy. Myślicie ze cos takiego moze byc na poczatek.. ?:)

 

 

proszę o odpowiedzi

Dołączyła: 2011-07-03 15:31:30

Stylistki Paznokci

Poszukuje stylistki

hej dziewczyny poszukuje dziweczyny z warszawy ktora przysle mi na poczt swoje prace poniewAaz je...

Zły wybór?

Czasami się zastanawiam co by było gdybym zamiast ekonomika w...

Jak gorąco...

Nie wiem jak u Was, ale my mamy taki skwar ,że sie z domu nie chce wychodzić...zerwałam trochę tr...

Ja pierdziele

Co ten bogu ducha winny żel zawinił że wszyscy robią nim paznokcie? Że nie łatwiej? No nie widze ...

witam ponownie

witam i pozdrawiam wszystkie pozytywnie zakrecone pazurkomaniaczki  nie bylomnie troszke a l...

:))

dzieki za program,ale nie bardzo wiem w czym ma mi pomoc!hmmm...

konkurs

chciałam dodać fotkę do konkursu ale nie mogę...

pytanko co do frencha ;)

witam witam serdecznie ;D Chodzi mi o to czy lepiej te białe końcówki malować ręcznie czy...

o co chodzi

Może mi ktoś wytłumaczyć na czym polega: Promowanie swojego profilu? bo naprawdę nie mogę się w t...

  • Gosiek27 2012-05-10 08:54:08

    2za1* Bajeczna FREZARKA + 6x Frez + 6x Nadładka na allegroemot ja mam taką samąemotja też robie pazurki w domu i niezarabiam wiec kupiłam bo tania mam ją rok super mała dobrze piłuje żel i ładuje sie jak telefon to jaj plusemotja jestem zadowolona emotpozdrawiam

  • grimmen 2012-05-10 08:55:05

    ja bym na to nie marnował pieniędzy...

  • NatiSnk 2012-05-10 13:24:03

    własnie chodzi o to ze podczas robienia pazurków najwiecej czasu mi zabiera spiiłowanie progu tipsa po jego przyklejeniu . Czy z takim zadniem ta frezarka sobie poradzi..? pozatym ja jeszcze nigdy nie uzywałam frezareczki a ta wydaje sie bardzo łatwa w obsłudze..

  • Gosiek27 2012-05-10 14:33:08

    ja powiem ci takemot ja żel i tipsy kupuje z bardzo dobrej i drogiej firmy i tipsy swietnie mi sie piłują tą frezarkąemot mogłam kupić lepszą frezarke ale nie jestem po kursie ani po szkole więc na początek jest ok emot jak jest dobry żel to szybko się piłuje a frezy kupiłam sobie osobno do naturalnej płytki fajna sprawa w przygotowaniu pazurkow pod tipsa i żel emota żeby kupić lepszą frezarke czeba miec wprawe by nie zrobic krzywdyemota naj lepiej kursemot bo łatwo przepiłowac płytke takie jest moje zdanie pa pozdrawiamemot

  • grimmen 2012-05-10 21:08:30

    NatiSnk,

    każda frezarka jest prosta w obsłudze, inna sprawa sprawne posługiwanie się nią. Ta frezarka jest z kategorii padnie, kupisz nową. Obroty nie sięgaja nawet średniego poziomu, możesz spróbować, ale trochę loteria jak dla mnie z takim sprzętem. Jeśli chodzi o tipsy, zainwestuj w Tip Blender, rozpuszcza delikatnie tips w miejscu przylepienia ze możesz spiłować schodek dowolnym pilnikiem w paręnaście sekund, no i nie ryzykujesz przy tym zbytniego przepilowania płytki. Albo zawsze można zacząć uzywać form

    Gosiek, wszystkim można przepiłować płytkę... dodatkowo jeśli frezarka zbyt wibruje moze to oslabiać konstrukcję paznokcia przy opiłowywaniu, moze to być jeden z powodów podpowietrzania sie.

  • NatiSnk 2012-05-10 21:47:14

    grimmen

    formy mam ale puki co to nie ma funduszy na odpowiednie żele albo akryl :P zreszta do tipsów juz sie przyzwyczaiłam :P

  • grimmen 2012-05-10 22:12:17

    W jakim sensie odpowiednie? Przecież możesz robić tymi samymi jak na tipsach:>

  • NatiSnk 2012-05-11 17:57:56

    hmm prubowałam uzywać tych co mam ale sa żadkie i całkowicie spływaja z tego szablonu to musza byc jakies geste zele.. :P:P

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage