Urodziny obchodzi 1 wzorkowiczka!
23207 wzorkowiczek dodało 19212 zdjęć do galerii!

zdobienia akrylowe

Dodano: 2012-12-27 20:43:01, Odsłon: 861  

i tu padaja kolejne moje pytania :) aczkolwiek nie mam zadnego dosiwadczenia z akrylami a chciałabym sie nauczyc robic zdobienia akrylowe 3D.  Chciałabym sie dowiedzie c równiez z jakich firm uzywacie akryli, czy musze miec jakis specjalny kieliszek do liquidu czy mzoe byc jakis zwykły nieuzywane kieliszek i czy wogle takie akryle do zdobien sie róznia od tych do robienia pazurków :) I piszcie jeszcze jak Wam najlepiej było sie uczyć tejże oto sztuki :)

Dołączyła: 2011-07-03 15:31:30

Sklep Paznokcie Żele Hurtownia Kosmetyczna

dzięki...

dzięki za pomoc... może spróbuje... emot...

pomocy!

Moi drodzy, mam pytanko. Aczkolwiek przewaznie pazury zelowe trzymaja sie rewelacyjnie szczegulni...

Paznokcie.TV

Zapraszamy wszystkich do obejrzenia filmów instruktażowych Paznokcie.TV w wykonaniu Instruktorów ...

Jestem nowa :)

Witam serdecznie emot jak widać jestem tu nowa.. Bardz...

hej to znowu ja !

nie mam zalozone gg bo pisze od znajomych i oni tez nie majom emot...

konkurs

chciałam dodać fotkę do konkursu ale nie mogę...

Cos z innej beczki!!!

Tylko dla zainteresowanych - jesli ktos wie co to jest MLM i int...

Nowe fotki i opisy w grupach

Mieliśmy małe porządki - wszystkie grupy otrzymały nowe fotki-avatary i opisy!...

witam

mam pytanieemot czy ktoś może mi coś powiedzieć o nakładaniu żelu na n...

re

emot kiedy bede umiec robic tak piekne pazurki... jak robia inne......

© Copyright by Wzorki.pl   | sitemap Realizacja: NetVisage